pondělí 4. srpna 2014

Něco o mně

Zdravím všechny dlouhovlásky a zdravím samozřejmě každého, kdo tuto stránku navštíví. Uvědomuji si, jak je důležitý vztah mezi mnou a Vámi, ať už jste čtenáři, čtenářky nebo jste dokonce mými současnými či budoucími klientkami. Řeknu Vám tedy něco málo o sobě.


Jmenuji se Petra a miluji vše, co se týká vlasů. Vlasy byly zřejmě jakousi mou skrytou vášní odjakživa, protože sice jsem k vlasům, zájmu o ně, měla vztah odmalička, studovat jsem však šla úplně něco jiného a skoro jsem se pak minula povoláním :-) Pamatuji si ještě, že když jsme měli na základní škole předmět čtení, tak protože už jsem číst uměla, mohla jsem při hodině místo čtení česat svoji spolusedící kamarádku. Zvláštní, já vím, ale je to tak! Vzápětí jsem se naučila i stříhat... :-) Dále asi nějaké roky přeskočím, ale zkrátka vlasy si mě našly znovu. A nyní jsem majitelkou salonu specializujícího se na prodlužování vlasů. Upustím od falešné skromnosti, ale můj sklad s vlasy je už dneska unikátním místem se zásobou takovou, že se najdou vlásky opravdu pro každého.

A přitom jsem začala od jednoho culíčku. V podstatě jsem udělala to, co se radí už v těch nejstarších knihách o tom, jak začít podnikat. Najít si nebo koupit první jablíčko, naleštit ho a prodat ho o pár korun víc. Tedy v mém případě koupit si culík, napramínkovat ho a prodloužit s ním vlasy někomu druhému. Čemuž ještě samozřejmě předcházelo absolvování kurzu, po kterém jsem si stejně ještě cvičila nanečisto. Ani jsem si nepořizovala cvičnou hlavu, vystačila jsem si s levnou parukou z hračkářství a něčím, na co jsem si ji mohla nasadit. A v klidu zkoušet. Následovalo prodlužování mých známých a po čase už se jelo načisto! ;-)


A nyní je provoz salonu, působení v něm a věnování se naplno klientkám mým životem, ale je to náročné, to nezastírám. Miluju však tuhle práci a skutečně mám ráda své klientky i svůj tým. A chci pro udržení takovéhoto fungování i nadále dělat maximum. Na rovinu říkám, že peníze nikdy nebyly na prvních místech v mém žebříčku, a stojím si za tím, že pokud někdo tuhle práci dělá se zacílením právě na zisky, tak pokud mu můžu dát dobrou radu, je to rada, ať se na to vykašle! Klientky to stejně poznají, takové věci se totiž opravdu velmi, velmi snadno nechají vycítit.

Je mi 26 let a opravdu moc si vážím toho, že můžu působit v tomhle pro mě pohádkovém světě vlasů, i přestože mě toto působení už stálo mnoho a mnoho probdělých nocí, prožila jsem hodně opravdu stresových situací a smířila jsem se s pro některé nesmiřitelnými věcmi, ale pro mě to zkrátka stojí za to uspokojení z plnění si svého snu, a díky tomu mám neutuchající motivaci fungovat dál a dosáhnout i nedosažitelného!


Mějte se krásně a budu opravdu ráda, pokud se na tento blog budete rádi vracet!

Vaše Petra.

2 komentáře:

  1. Dobrý se , máte moc krásné fotky! Každé vaše nové video mám okamžitě zkouknuté a vždy se těším na další vaši fotku prodlužka. :) Doufám, že budete brzy točit nějaké video o těch panenských culíčcích od albínů o kterých jste mluvila ve videu. Také by mě zajímaly fotky nových přírustků z výkupů. Trochu mě mrzí, že na videích ve kterých mluvíte o vláskách, nejsou ty vlásky/culíčky pořádně vidět. Určitě by mě zajímaly i kvalitní fotky vaší zásoby vlásků. Vždy nad těmi vlásky slintám. :) Moc se mi líbí vaše vášeň a zapálení do této práce a přeji ať se vám daři. T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuji moc za milý komentář a jsem ráda, že čtu, co Vás zajímá! :-) Troufnu si říct, že o všem, o čem se zmiňujete, sama chci něco natočit nebo alespoň vyfotit pořádné fotky! Takže s chutí do toho! ;-) A ještě jednou děkuji za krásný vzkaz!!

      Vymazat