středa 13. srpna 2014

Random Nr. 1

Když sleduji jiné blogy, Randomy miluju... Tak proč takové posty také netvořit? ;-) Tímto začínám první várkou náhodných fotek, u nichž samozřejmě nebudou chybět ani krátké popisky. I když u některých snímků by to bylo zralé přímo na příběh. Ale to zatím nechme být ;-) Všichni máme rádi obrázky, tak pojďme na to!

Tapetování
Nebudu si hrát na hrdinku, že jsem zrekonstruovala celý salon sama, to né :-) ale mákla jsem si. To zas ano. Ale když to děláte s vizí a s natěšením, tak to děláte rádi a těšíte se, co se v nových prostorech odehraje za skvělé příběhy a kam dál posunete svůj sen...

To je upřímné nadšení! :-D
Todle mě motivuje!!! Nadšení klientek po dobře odvedené práci. Tady klientce ukazuju čerstvou fotku, jak vypadá s prodlouženými vlásky zezadu. A pro klientku je to pochopitelně šok, protože šla do prodlužka z extrémně krátkých vlasů! ;-)

... "Víc se dozvíte třeba na dlouhovlaska.cz" ...
To jsem se jednou našla v Cosmu! :-D Vidím nadpis "Prodejte vlasy", tak čtu - a ani si nedovedete představit, jakou mi udělalo radost, že nás tam zmínili!!! Přesto mám na tenhle obrázek smíšené vzpomínky, protože tím, co přišlo druhý den, pro mě začalo několikatýdenní peklo na zemi. Jinak bych se tímhle malým úspěchem pochlubila i na FB, ale protože jsem měla myšlenky jinde, tohle bylo "zazděno".

Stěhování na veletrh
Chtěla jsem napsat, jaký je neskutečný vopruz stěhování na veletrh, viz foto, ale po té předchozí fotce nemůžu. Tenhle vopruz čert vem! Ačkoli na první pohled to nevypadá, stěhování vlasů je za trest. Navíc, vlasy pro mě mají hodnotu, proto je na veletrhu přes noc nenechávám a stěhuji je zpět do salonu (kde spím po dobu trvání veletrhu) a brzy ráno opět zpátky. Kdyby to nebylo trestné, spala bych raději na zemi přímo ve veletržním stánku :-)

Frmol
A přes den se člověk na veletrhu také nezastaví. Když se řekne VELETRH, vybavím si vždycky ohromnou únavu. Ale s jistou dávkou adrenalinu ;-) Takže minimálně jednou za rok mě vždycky někde najdete!

Jako opičky :-)
Tahle fotka je pro změnu ještě z předchozího veletrhu. Zájemkyně o prodloužení (dneska už rok a půl věrná klientka) si prohlíží, jak vypadají spoje prodloužených vlasů. 

I já se nechám někdy zkrášlovat ;-)
Tohle bylo ještě ve starém salonu, a to před rokem...

Miluju brambůrky!
...A protože to nebývá tak často (kovářovo kobyla...), tak si to náležitě užívám! ;-)

Užívejte si také svoje příjemné chvíle a mějte se zatím moc hezky!

Vaše Petra.


Žádné komentáře:

Okomentovat