pondělí 28. července 2014

Videorecenze automatické kulmy Miracurl (PRO Perfect Curl)

Zdravím všechny dlouhovlásky! Natočila jsem pro Vás videorecenzi na tuto automatickou loknovací kulmu. Pořídila jsem si originální - od značky Babyliss, a pak už jsem jen zkoušela a testovala :-)

Mrkněte na video!


Setkala jsem se s recenzemi na tuto kulmu vysloveně pozitivními, ale ve finále mi došlo, že to byla třeba jenom jakási reklama. Přitom zas až taková chvála se na ni pět nemusí, protože svůj význam má tak jako tak. Poslouží tomu, kdo si pěkné vlnky odzhora od hlavy vytvořit jinak neumí a zároveň si je dělat chce - často - a nechce kvůli tomu navštěvovat kadeřníka. Nic víc, nic míň. A co se týče nevýhod, nechci se opakovat mimo video, protože tam jsem toho napovídala na 20 minut :-) Tedy ne jen o nevýhodách samozřejmě. Ale mimochodem, někomu se nemusí líbit ani ty vlnky, které kulma tvoří. Mrkněte na fotku níže...


Nikomu přeci netvrdím, že se takovéto vlnky musí každému líbit! Každopádně, ještě mám natočené video s návodem na použití a s dalším menším povídáním, jen ho ještě musím sestříhat, takže zůstaňte naladěni! ;-)

Mějte se zatím moc hezky,

Vaše Petra.

Žádné komentáře:

Okomentovat