sobota 16. srpna 2014

Fejkové přípravky na vlasy

Právě takovouto konzistenci by maska Gestil Wonder mít neměla!

Zdravím Vás, moje dlouhovlásky, dneska pro Vás mám trochu kontroverznější téma, a to problém fake produktů na vlasy. Toho, že se něco takového děje, jsem si začala všímat, když jsem si (už v podstatě několik let zpátky) s klientkami povídala o jejich péči na vlasy. Množily se zkušenosti, že holky utratily hodně peněz za drahou péči v domnění, že je nelepší, ale tato péče totálně selhala. Čím to mohlo být, říkala jsem si? A po čase si člověk dal jedna plus jedna dohromady...

Jak rozpoznat falešný Gestil Wonder, známý také jako Býčí koule, na to se mrkněte ve videu. Jak rozpoznat u ostatních přípravků, zdali jsou pravé či fejkové, to je obrovský problém. A v podstatě ani nejde vypsat, jakou konzistenci má ten který produkt mít, jak má vypadat a jak má vonět. Myslím si, že nejvíc falšovanou bývá značka Kérastase, a jenom ta má tolik produktových řad, že těžko u každého šamponu, kondicionéru, masky, mléka, oleje popisovat, jak má vypadat... Možná i proto se tolik daří padělatelům, kteří vydělávají na "naší neznalosti". Proto jsem ve videu zmínila univerzální radu, a to takovou - doptávat se, vyptávat se a dávat najevo, že VÍTE a že se, v podstatě řečeno, nenecháte ojebat.

Pusťte si video níže, a nebo na mém kanálu: http://www.youtube.com/user/BohemiaHair


Ještě jsem si vzpomněla na takovou zajímavost. Dokud jsem nakupovala masky Gestil Wonder o objemu 300 ml, vždycky byly pěkně tuhé, husté. A vzpomněla jsem si, že když jsem poprvé koupila tuto masku velkou, tedy pětiset-mililitrovou, říkala jsem si, co je to za podvod, že ta má konzistenci přesně takovou, jako když bych vzala tu malou a zředila ji vodou do 500mililitrové škatulky. Ale říkám si stejně, proč to ti blbové dělají... Nesmíme si to zkrátka nechat líbit. Já třeba nemám povahu takovou, že bych někoho hystericky uháněla na výměnu, ale stačilo slušně upozornit na problém, a od té doby mi chodí tyhle masky pravé. Už je pak tedy na každém z nás, jak se k tomu postaví, ale důležité je nezavírat před tímhle problémem oči, protože není to problém jen pouhých blbých přípravků na vlasy, ale zkrátka všech možných produktů a neméně s tím souvisí i ostatní fejkové věci...

Nahoře je fejkový Gestil Wonder, dole (plný) je pravý produkt.

A děkuji za všechny komentáře a názory, které mi přišly na YouTube, na Facebook i do soukromých zpráv, protože mě Vaše zkušenosti a názory na tohle téma hodně, hodně zajímají. Dovolím si ale jeden z komentářů zmínit, je od mého asi "nejroztomilejšího hatera", který mě upřímně rozesmál, jehož komentář pod videem zní: Běžte se radši najíst, místo dělání videí :)

Chápu, chápu :-) 

Takže díky moc za všechny komentáře a vzkazy, mějte se moc hezky!

Vaše Petra.

8 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, jestli jde FAKE profesionální kosmetiky na vlasypoznat i díky obalu, nedávno jsem si totiž objednala tři stejné výrobky, kdybych si vzala pouze jedno balení, nevšimla bych si toho,ale když jsem je všechny tři viděla vedle sebe, každý ten výrobek měl úplně jinak, prostě hodně křivě tištěné písmo, všechno jsem nafotila, poslala na eshop odkud jsem objednávala a až po několikátém emailu mi přišla odpověď, že v žádném případě padělané produkty neprodávají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář! Na první dojem bych si taky myslela, že je jeden z přípravků fejkový, ale paradoxně já i kolegové jsme měli vždycky zkušenosti opačné, a to že obaly byly stejné, ale lišila se konzistence přípravků. Hustota, barva, vůně... a je pravda, že pokud člověk nezná "ten pravý" přípravek, nenapadne ho, že zrovna ten jeden je nepravý... Je to peklo.

      Ve Vašem případě bych zrovna i věřila tomu, že mohou být skutečně všechny přípravky pravé...

      Vymazat
  2. Zdravím, skvělý článek, který mi otevřel oči, když si kupuju kosmetiku, vůbec nikdy mě nenapadlo, že by se dala fejkovat i kosmetika (natož vlasová) v původním obalu. Myslíte, že na tyhle fejky můžu narazit i v ověřeném obchodě? Nebo se to týká spíš aukra a ostatních soukromých prodejů? Zajímal by mě Váš názor :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deklarace originality výrobku: Gestil Wonder Balsam

      My, společnost BEAUTY SERVIS GROUP jako výhradní dovozce produktů značky Gestil do České

      republiky tímto prohlašujeme, že námi distribuovaný výrobek Gestil Wonder al Midollo di Bambu

      Crema Ristrutturante je originální, vyráběný jeho výrobcem LABORATORI ALAN JEY BOLOGNA podle

      originální receptury.



      Naše společnost je jediným výhradním dovozcem Balsamu Wonder do České republiky, a protože jsme

      majetkově propojeni s výrobcem, není možné, že by probíhaly nějaké neoficiální dovozy tohoto

      produktu na náš trh.



      Ke článkům a videu publikovanému na Youtube chceme prohlásit, že z obchodního hlediska, vzhledem k velikosti

      objemu prodejů a výše marží, které na takovémto výrobku jsou aplikovány, je vysoce

      nepravděpodobné, že by se někomu vyplatilo nechat si vyrobit a následně distribuovat tzv. "fejky"

      neoriginální kopie tohoto výrobku. Nejedná se o globální produkt vysoké ceny, u nichž k tomuto

      nešvaru dochází. Vzhledem k tomu, že jsme produkt viděli pouze na videu, nejsme schopni toto tvrdit

      se 100% jistotou, ale je to opravdu velmi nepravděpodobné.



      Co jsme schopni potvrdit se 100% jistotou, že veškeré produkty dovezené do České republiky a

      distribuované prostřednictvím naší obchodní sítě společnosti BEAUTY SERVIS i distribuované

      prostřednictvím našich klientů, to znamená všech velkých kadeřnických velkoobchodů a více než 30

      e-shopů, které od nás tento produkt pravidelně nakupují, jsou zaručeně pravé.



      Prezentovaná skutečnost, že produkt s nižší hustotou je neoriginální kopií - "fejkem", je velmi

      problematická. Balsam Wonder je produkt, který má ve výrobní specifikaci maximální a minimální

      hodnotu hustoty produktu a to bez jakéhokoliv vlivu na deklarovanou funkci výrobku. Na hustotu mají

      i vliv i další parametry, jako je např. způsob skladování výrobku. Pokud je produkt různě přeprodáván

      mezi jednotlivými obchodníky, tak jak k tomu na trhu běžně dochází a výrobek je skladován delší dobu

      za ne zcela optimálních podmínek, může ztratit část ze své hydratační složky a paradoxně má pak

      hustotu vyšší tak jako na videu deklarovaný originální Balsam Wonder. Tuto skutečnost jsme schopni

      potvrdit, pokud bychom konkrétní balení dostali k laboratorní analýze.



      Velmi nás těší, že náš produkt je používán jako etalon zavedeného výrobku.

      Informace s hustotou jsou však natolik zavádějící, že se vůči nim chceme velmi rezolutně ohradit.

      Inkriminované video z Youtube a pochybné články z blogů uvádí naše klienty v omyl a vyvolává pocit nejistoty

      v originalitu našich výrobků, proto s autorkou videa jednáme o náležité nápravě.



      S pozdravem



      Martin Štěpán

      Výkonný ředitel



      BEAUTY SERVIS GROUP

      Václavské náměstí 832/19

      110 00 PRAHA 1

      www.beautyservis.cz www.framesi.cz

      Tel. 465 539 051, 777 714 244, 602 378 476, fax: 465 539 127, info@beautyservis.

      Vymazat
  3. Nepopírám, že zde neexistuje problematika padělků, ani nezpochybňuji dobrý záměr vytvořit toto video, ale vypovídací hodnota příspěvku je prakticky nulová. Během 15 minutové prezentace se dozvíme jen to, že zmiňované výrobky mají rozdílnou konzistenci a subjektivně mírně rozdílný zápach (který ovšem právě souvisí s onou hustotou) a to Vás vede k závěru, že jde o padělek. Za téměř dětinské považuji se nezmínit při takové prezentaci o kvalitě a finální účinnosti obou výrobků a o jejich laboratorním rozboru. V tomto případě souhlasím s vyjádřením dovozce. Běžně jsem se setkal u tohoto výrobku s rozdílnou konzistencí, která však na účinnost produktu neměla žádný vliv a rozhodně se nejednalo o padělek. Abych to trošku odlehčil, tak doporučuji: Běžte se radši najíst, místo dělání videí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za rozsáhlý komentář, jsem moc ráda za každý názor! Sama mám ohledně této problematiky hodně nejasností a samozřejmě bych ráda věděla, kde je skutečná pravda.

      Co se týče účinnosti při různé hustotě, to se těžko dokazuje, respektive dle zkušeností, a že jsem Gestilů sdělala možná 200 balení (první měsíce a roky mého podnikání jsem kupovala menší balení, poté velká - 500mililitrová) bych řekla, že na omak člověk nepocítí menší účinek, ale pokud si chce někdo Gestil Wonder ředit, ať si to dělá ve své koupelně nebo provozovně, ale ať na ředění nevydělávají podvodní prodejci. Lajk tu rozdílnou konzistenci opravdu nepozná, ale je špatné, když je takhle ošizen. A stejný problém jako fejkové Gestily (a určitě existují), jsou falešné přípravky Kérastase a další... A to nikdo nezpochybní, že fejkové přípravky Kérastase neexitují. Bohužel...

      Co se týče laboratorního rozboru, dovolím si odkázat se na desítky jiných blogerek, které pokud hodnotí nějaký produkt, laboratorní rozbory pravdu nedělají :-) S vyjádřením dovozce také v podstatě souhlasím, tam problém nebude.

      Pokusím se tomu všemu přijít na kloub a určitě dám vědět!

      Ještě jednou děkuji za názor a přeji pěkný den!

      Vymazat
  4. Tento příspěvek mi jako "Nákupčí kadeřnici" velice pomohl. Děkuji a jen tak dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji za odezvu! Jsem ráda, že je příspěvek užitečný! ;-)

      Vymazat