sobota 18. října 2014

Nová povídací videa

Zdravím Vás,
milé dlouhovlásky!


Mrkněte na má dvě nová videa, kde se dozvíte odpovědi na otázky, které napadly zrovna třeba i Vás! :-) Jedná se o dotazy, které přišly mailem, které si přečtu pod fotografiemi na Facebooku, a nebo se mě na ně někdo zeptá při osobním setkání. Týkají se péče o vlastní vlásky (třeba Co dělat, když...?) nebo proč si nečesat vlasy mokré... Na toto téma, přiznávám se, už mám "v zásobě" natočené jedno video, ale odehrává se ve sprše a nějak nemám odhodlání ho zveřejnit! :-)

Když bude nejhůř, natočím nové! :-D

Ale obzvlášť pokud máte blonďaté vlásky nebo jste ve fázi zesvětlování (třeba z černé, tmavě hnědé), určitě si jak první, tak druhé videjko pusťte, protože takové vlásky jsou náchylnější a chtějí zvýšenou pozornost. Videa můžete spustit níže, a nebo na mém kanálu:



Pokud si myslíte, že máte třeba své vlasy "chlupaté", mrkněte i na pokračování prvního videa, protože může to mít i jiný důvod, i když podobný... A co používání suchého šamponu? Co si o něm myslíte Vy? A co si třeba myslíte o té druhé "metodě", kterou jsem ve videu zmínila? :-D Já už to dále komentovat nebudu... Raději. Zkrátka, mrkněte a uvidíte! :-)


Myslím, že tady na blogu teprve poprvé - ale naposledy - poprosím o hlas v soutěži Blogerka roku, hlasování končí už v neděli! Na blogové scéně jsem nováčkem, takže soutěžím v kategorii Objev roku. Sice jsem toho zatím tolik nenablogovala, ale pokud bych dostala "kopanec" v podobě Vašich hlasů, zbláznila bych se radostí a pokračovala bych plnou parou vpřed! ;-) Každopádně i tak všem děkuji za všechny rady, připomínky i ohlasy, moc si vážím každého kliknutí, přečtení, lajku i podpory vyjádřené naživo. Děkuji všem!



Děkuji mockrát a mějte všichni krásný den!

Vaše Petra.


2 komentáře:

  1. Zahlasováno :), Váš blog hrozně hltám, hlavně ty kráááásně dlouhé vlasy a péči o ně :)

    OdpovědětVymazat