neděle 26. října 2014

Zítra mě čeká setkání s jasnovidcem...

Zdravím Vás,
nejen milé dlouhovlásky, ale všichni čtenáři! :-)


Dneska bych se Vám totiž chtěla s něčím svěřit. Ale začnu zeširoka...

Přelom července a srpna jsem trávila na dovolené v Českém ráji. Jako každý rok jsem s rodiči objížděla české krásy a památky a měli jsme namířeno i na hrad Kost. Dorazili jsme na místo a zakoupili vstupné do areálu hradu. Do této chvíle jsme však nikdo z nás netušil, kam jsme se to dostali, a v mém případě - jak mě to změní život...

Na hradě Kost se totiž zrovna konala akce plná esoteriky, věštění a zajímavých přednášek. Do té doby jsem nikdy nenavštívila žádného věštce ani kartářku. A musím přiznat, že rodiče zrovna neskákali radostí do stropu, když zjistili, kam jsme si to zakoupili vstupné, a tím pádem, kam si to asi namířím... Měli zkrátka strach. A já také, přiznávám. Samotné mi trvalo asi dvě hodinky, než jsem se odhodlala zajít si k jedné z kartářek...


A byl to pro mě opravdu masakr, přiznám se. Sotva jsem si sedla a zamíchala karty, paní kartářka si je vzala a začala mluvit. O minulosti a o přítomnosti. A opravdu, OPRAVDU, opravdu všechno trefila s přesností na milimetr. Brečela jsem už během jejího povídání o tom, co se vlastně odehrává a proč. Třásla jsem se jak ratlík a nestačila jsem ani přikyvovat. A pak mělo přijít povídání o tom, co teprve přijde...


A přišla řada na mě, tedy abych se ptala na to, co mě zajímá. A víte, co mě zajímalo nejvíce? Kdo mě znáte, tušíte - a tušíte správně. Protože žiju svojí prací, je mým koníčkem a za žádných okolností bych se nechtěla dostat mimo obor, mimo tenhle krásný pohádkový svět vlasů, ptala jsem se především na to, jak půjde dál moje podnikání. A to za různých okolností, které můžou nastat. Tohle období prostě má být zlomové a může se stát ledacos. Ptala jsem se i na to, kdo a jak mě může zradit a jak tomu předejít. Na to, s kým spolupracovat a koho zavčasu vyrazit (...jo, to už se trochu začínám pohybovat na tenkém ledě) a na různé možnosti, jak se posunout dál.

A víte co bylo resumé? Ať se stane cokoli, budu stále ve vlasovém oboru, stále mi to pofrčí ;-) a to, ať budu mít okolo sebe jakékoli lidi! Zkrátka za každých okolností budu do své práce a koníčku dávat maximum a v tom správném pozitivním slova smyslu se mi to bude vracet :-)


...Tohle bylo na konci července. A změnilo mě to, jak už jsem psala v úvodu. Neskutečně mě totiž překvapilo, jak můžou být karty přesné. A to je důkazem, že existuje něco, co... No, nenapsala bych to srozumitelně, takže :-) Věřím zkrátka v to, že když někdo udělá něco špatného, vrátí se mu to. A také naopak samozřejmě! Prostě karma... 

A teď je konec října. A blíží se konec roku. Takže přemýšlím, co bych podnikla v příštím roce. A moc bych si přála, kdybych to v příštím roce rozjela opět dál. Můžu být sprostá? :-) Chtěla bych, aby už ženské, které chtějí dlouhé vlasy, a jsou z různých koutů, netrpěly tím, že si zajdou k místní prasilce, a nebo si nechají prodloužit vlasy doma od podvodnice, které jim vlasy zprasí, zničí a ještě ke všemu je podvedou s kvalitou vlasů. Aby netrpěly tím, že dostanou šity z Číny (vlasy evropského typu) a aby si každá ženská zasloužila kvalitní prodlužko.


Spousta lidí byla určitě v podobné situaci jako já (akorát že třeba v jiném odvětví) a začalo to podobným výkřikem do tmy, jaký jsem teď možná učinila já. Ale tím to u nich i skončilo. Ale to je špatně. Já už pro svůj sen něco dělám teď!
Takže zítra mě čeká setkání s jasnovidcem...
A klidně si teď říkejte, že jsem cvok, ale něco přece pro svůj sen dělám, ne? ;-)
Zítra přijde tento krok... A další kroky ke splnění přijdou následně.

Na setkání, které mě čeká, bych se totiž ráda dozvěděla pár zásadních věcí, a proto do toho jdu. Jestli plán (i když je v obrysech), který mám, je v pohodě. Pokud dostanu radu, na co nebo na koho si dát pozor, určitě si větší pozor dám. Třeba mně vnukne nové nápady... A třeba to může být jen příjemné popovídání plné inspirace ;-) Moc se těším.

A každopádně Vás všechny budu informovat! Někoho třeba bude zajímat jen setkání s jasnovidcem, někoho pak i to, jak a co budu podnikat v příštím roce. Takže těšte se, já se také těším :-) A povězte mi, byli jste někdy třeba u kartářky? Splnilo se to, co jste se dozvěděli? Nebo pomohlo Vám to nějak? Moc mě to zajímá - dejte vědět! A mějte se zatím moc hezky!!

Vaše Petra.

A hodně štěstí Vám všem při plnění svých snů! ;-)
A ať už si přejete cokoli, krok po krůčku si za tím jděte!



1 komentář:

  1. Mila Petrusko,byla jsem u tri kartářek a bohužel bez vysledku,jsem rada ze vy jste se citila u ni dobře muzu se zeptat kde a u koho jste byla dekuji za info a drzim palecky urcite se vam bude dařit jste pracovita a pilna vcelicka hesky den preje Libca

    OdpovědětVymazat