pondělí 22. září 2014

Instagram

Zdravím Vás, milé dlouhovlásky,

dneska bych Vás ráda pozvala ke shlédnutí mého Instagramu. Mám ho sice déle, ale až poslední dobou k němu nacházím cestu - nebo jak to napsat :-)


Nevěděla jsem totiž dlouho, jestli na Instagram přidávat fotografie spíše pracovní nebo soukromé. Vrtalo mi to hlavou tak dlouho, dokud jsem si neřekla, čert to vem, holt to bude místo, kde bude zkrátka obojí! Nebo alespoň od každého trochu. No, kam byste třeba zařadili fotku, jak spím v salonu? :-)


Nejsem úplný blázen, ale párkrát bylo práce tolik, že to zkrátka byla potřeba... A já s tím nemám nejmenší problém! Ještě z doby, kdy jsme salon rekonstruovali, jsem si zde nechala spacák a zubní kartáček... :-D Pokud každopádně máte rádi tu určitou dávku šmírování (což já miluju, a v podstatě proto blogy sleduju) :-) tak určitě instagram sledujte. 



Do budoucna bych byla moc ráda, kdyby to na Instagramu pořádně žilo, takže si dávám svazácký úkol pěkně a pravidelně přispívat :-) a to nejen ve stylu "já a vlasy" :-D což je má oblíbená kompozice, ale třeba pokud někam vycestuji, podělím se o fotky ze zajímavých míst... 


Jako tomu bylo před nedávnem v Českém ráji! ;-D


Já to zkrátka miluju i v Čechách! ;-)


A předtím zážitek z Robbieho Williamse a jeho dubnového koncertu v Praze!? A z místa pěkně rovnou pod pódiem? To nemělo chybu!!


Když mám volno a pokud jedu za rodiči a když se naložím do vany a pokud si vezmu nějaké časopisy... (to je hodně proměnných) :-) Zkrátka jednou za čas :-D najdu v některém z časopisů nějaké moudro, o které se samozřejmě s Vámi také podělím...


"Teprve v dospělosti si uvědomíte, že co o vás lidé říkají, ODRÁŽÍ jen to, jak se oni sami cítí a vidí." Je to svatá pravda a buď to můžu nechat dále bez komentáře, a nebo bych o tom mohla napsat slohovku... Nebo si třeba myslíte, že to pravda není?


Mějte se všichni moc krásně a klidně mi dejte do komentářů odkazy na svůj Instagram, moc ráda se také mrknu! ;-)

Vaše Petra.

3 komentáře:

  1. Díky moc! :-)
    A taky díky moc všem, kteří jste mi přibyli na Instagramu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    díky za blog a za informace, které si člověk zde může najít.
    Příští týden ve čtvrtek se chystám k Vám na prodloužení vlásků. :)
    Když jsem se rozhodla, že si nechám prodloužit vlásky, tak jsem ani na minutu neváhala, že půjdu k Vám.
    Teď sbírám informace a koukám na videa. A podle fotek vybírám střih a délku.
    A hlavně se moc těším na nové vlásky, i když po pravdě mám i trošku obavy z neznámého. Ale věřím, že u Vás budu v nejlepších rukou.

    Mějte se hezky.

    Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za Váš milý komentář! Jsem moc ráda, že Vás blog inspiruje a pomáhá nasbírat informace ;-) Moc mě to těší!

      Určitě nemějte strach, těším se na Vás a mějte se zatím moc hezky! :-)

      Petra.

      Vymazat