pondělí 23. února 2015

Povídání o výkupech vlasů

Zdravím Vás,
milé Dlouhovlásky :-)

Dneska bych se s Vámi ráda podělila o svoje začátky s výkupy vlasů, o své pocity a podněty k tomu, proč se výkupy vlasů vlastně zabývám :-)


Když jsem se začínala prodlužování vlasů věnovat, věděla jsem, že existuje mnoho druhů vlasů a jsou mezi nimi velké rozdíly. Zjednodušeně řečeno existují dostupné a levné asijské vlasy (vlasy evropského typu) a nebo úplný opak, tedy vzácné, a tedy dražší, avšak nejkvalitnější vlasy středoevropské - NAŠE - tedy zcela přírodní vlasy bez jakýchkoli chemických úprav. Ale nabízela jsem na začátku celé spektrum (včetně vlasů východoevropských a podobně). Pochopitelně jsem neměla zásobu vlasů, ale probíhalo to tak, že jsem si nasmlouvala klientku, poslala mi fotku, důkladně jsme domluvily vše potřebné a já šla sehnat vlasy přesně dle domluvy. 

Kdysi dávno, když jsem ještě neměla ani salon, ani pořádnou zásobu vlasů :-)

Postupem času jsem ale zjistila, že aplikovat klientkám vlasy nekvalitní, ačkoli jsou levné a klientka si je vyžádala, není cesta, kterou jsem chtěla jít... Neměla jsem z toho dobrý pocit, a já na pocity sakra dám. Když jsem viděla, že po 3 měsících nebyly klientky z levných vlasů nadšené, chtěly je sundavat a neměly z vlasů radost, komentovaly situaci slovy, že to ani za ty peníze nestálo, vymazala jsem tuhle šajze položku z nabídky. Ať si tyhle sračky nabízí někdo jinej!

Pardon :-) Ale zkrátka postupně jsem zjistila, že nejlíp se budu cítit, když budu nabízet to nejlepší tak, aby klientky neměly s vlasy problém. A čeho si strašně vážím, to je toho, že mi ze svých začátků zůstalo nadmíru hodně klientek ;-) a také jsem našla tým spolupracovníků, kteří to cítí úplně stejně! Ani jeden z nás by nenasadil klientce něco, o čem by věděl, že s tím bude klientka za pár týdnů nespokojená, co hůř, nešťastná. Jak už jsem psala v jiném postu, řídím se pocity a dělám hodně věcí jinak než normální podnikatelProč v každém jiném obchodě s vlasy najdete i kategorii levných nekvalitních vlasů!?

Dneska už patřím se svými salony mezi největší výkupce vlasů ;-)

Vykupovat vlasy přímo od lidí jsem začala někdy před dvěma a půl lety. Vykupovala jsem vlasy, které jsem si mohla sama ostříhat, nebo jsem vykupovala vlasy od těch, kteří mi přinesly svůj již ustřižený culík. A zjistila jsem, že takový způsob výběru vlasů mi maximálně vyhovuje. Vyberu si pouze takové vlasy, které se mi líbí, a nenabízím tak nic, co by mi přišlo v zásilce, která neobsahuje to, co bych si mohla sama vybrat a ošahat. A lidé začali chodit prodávat svoje vlasy více a více. Spousta z nich mi říkala, že jsem asi jediná, protože i když našli inzerátů na výkup více, ozvala jsem se jen já. Na druhou stranu, uvědomuji si, že nevykupuji vše, takže opět někomu může přijít, že co jsem to za výkupce, když nechci jeho vlasy, ale jak říkám, vykupuji pouze to, co se mi líbí ;-)

A je pro mě výzvou shánět ty nejlepší kousky a vyžívám se v hledání raritních skvostů mezi našimi vlasy.

Navíc jsem ještě ke všemu patriot :-) a když to chytnu z úplně jiného konce, tak opravdu miluju svou vlast a mám ji procestovanou skrz na skrz! Když se se mnou setkáte, zeptejte se mě, jestli jsem ve Vašem bydlišti někdy byla ;-) Hrady, zámky, památky, přírodní krásy Česka, to je moje, a stále ještě vím, že je spousta zajímavých míst, kde jsem ještě nebyla!


Takže proto jsem vymyslela značku Bohemia Hair. Z mnoha důvodů, ale když se všechny sečtou a shrnou, uvědomím si, že takový název má sílu, má podstatu, má duši, a proto mám svůj Bohemia Hair blog, YouTube kanál a nyní buduji i síť salonů s tímto názvem, protože valnou většinu vlasů, které nabízím, jsme ostříhali my, tedy já nebo někdo z mých kolegů, vlasy jsou tedy pravé české, a salony budou také rozesety po celé České republice. V budoucnu :-) Protože pokud má mít něco neotřesitelné základy, musí se to postavit postupně, krůček po krůčku, jako jsem to vybudovala se svým prvním salonem.

A když už je tento příspěvek o výkupech... ;-) Podívejte se na následující videoukázku jednoho z mnoha našich výkupů vlasů. Protože jsem srdcař, prožívala jsem každé střihnutí nůžek a musela jsem tuto proměnu zdokumentovat! Nejkrásnější na tom je, že malá princezna byla šťastná, že se zbavila té tíhy vlasů, která už pro ni byla nepříjemná, samozřejmě dostala i penízky na splnění nějakého svého přání :-) a já jsem šťastná, že jsem získala takhle vzácný panenský blond culík pro některou svou budoucí klientku, které také udělá obrovskou radost! (Mimochodem, nedávno mi jedna klientka napsala komentář na Facebook pod fotku, že své vlasy - od nás - miluje více než svého přítele.) Inu, to už je láska! :-D


Na závěr je pro mě důležité poděkování všem mým klientkám, čtenářkám i příznivcům a opravdu si vážím každého, kdo navštíví můj salon nebo kdo nosí naše vlasy! Mám Vás moc ráda a vždy Vám budu dávat to nejlepší, co můžu!

Díky moc za přečtení a mějte se moc krásně!


Vaše Petra.


4 komentáře:

  1. Dobrý den Petro,
    Opět musím poděkovat za další skvělý článek. Váš blog je jeden z mála, který sleduju opravdu pravidelně a těším se na každý nový článek. A není to jen tím, že k Vám chodím na vlásky. :) Asi jste i z našeho povídání a hlavně mého vyptávání, když jsem u Vás pochopila, že jsem taky trošku blázen do vlásů a všeho okolo. A Váš blog je jedním z mála zaměřený jen na vlasy. Musím říct, že svoje Vlásky taky miluju a díky Vám mám vlasy takové, o jakých jsem vždy snila, takže je miluju ještě víc. :) Ale přítel je jěště o kousek výše, vlásky hned za ním. :-D
    Koukám, že jsem se opêt trošku rozepsala. :)
    Přeju Vám, ať se celému salónu dále daří a budu se těšit na další článek.
    Mějte se krásně. :)
    Sabina

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    ráda bych si u Vás nechala zahustit vlasy (své mám dlouhé do půli zadku), ovšem vždy když si pročítám diskuzní fóra, něco mě odradí. Mám proto pár otázek a to:
    1. Zdali je zahuštění vhodné, i když mám své vlasy příšerně lámavé, roztřepené a extrémně suché i při dokonalé péči o ně a zastřihování i o větší kusy?
    2. Když mám tak dlouhé vlasy a dosti nekvalitní, tak jestli mi zahuštění neublíží - kvůli zátěži vlasů (prý pak vlasy padají a jsou ještě nekvalitnější právě kvůli velké váze, kterou vlasy a pokožka hlavy nezvládne)
    3. Na kolik peněz by vůbec přišlo tak silné zahuštění tak dlouhých vlasů?
    4. Mohla bych k Vám přijít na konzultaci i bez toho, že byste mi vlásky aplikovali? (Rozhodla bych se časem)

    Děkuji moc za odpovědi, miluji hodně dlouhé a hlavně extrémně husté vlasy a vždy jsem po takových toužila, jen nechci těm svým ještě nakonec ublížit, když jsou tak nekvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    ráda bych se ještě zeptala, jestli jste studovala školu zaměřenou na vlasy nebo absolvovala nějaké kurzy apod.
    Miluji vlasy a jsem do nich totální blázen, ráda bych si našla práci zaměřenou na prodlužování vlasů, ale netuším, jaké všechny podmínky bych musela splňovat. Jaké podmínky u Vás musí být splněny pro práci ve Vašem salonu?


    Děkuji mnohokrát a přeji mnoho úspěchů

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo, vytvořila jsem vlasový tag, protože jsem nikde na žádný pořádný nenarazila :). Pořád se staráš o vlasy klientek, ale o těch tvých toho nevíme tolik. Ráda bych tě tedy do tohoto tagu nominovala :) Chtěla jsem tě kontaktovat mailem, ale nikde jsem se ho nedopátrala, tak ti odkaz dávám sem :)

    vlasový tag

    Měj se krásně
    Markéta

    OdpovědětVymazat